محصولات نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی.

محصولات نچرال فرش ساخت لهستان میباشد. این خوشبو کنندها با بهترین کیفیت ساخت و بسته بندی و بیشترین تنوع رایحه در بین رقبای خود میباشد.

محصولات نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی.

محصولات نچرال فرش ساخت لهستان میباشد. این خوشبو کنندها با بهترین کیفیت ساخت و بسته بندی و بیشترین تنوع رایحه در بین رقبای خود میباشد.

دلیل استفاده از خوشبو کننده ها

آروماتراپی از دو کلمه آروما به معنی خوشبو کننده و تراپی یعنی درمان می بشد تنوع آب و هوایی و پوشش گیاهی در ایران باعث شده که در درمان بیماری ها از گذشته های دور از گیاهان معطر استفاده شود اما باید خاطر نشان کرد علم آروماتراپی به معنای علم پایه ای آن در ایران جایگاهی ندارد

توجه: اسپری خوشبو کننده نوعی ماده ژلاتینی می باشد که با هدف خوشبو کردن هوا با مواد کاملا طبیعی مفید و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر ساخته شده است. این محصول که کاملا بی ضرر و مفید می باشد با مواد طبیعی خالص و تازه ساخته شده است.



از مهمترین ویژگی اسانس ها تحریک حس بویایی بوده که می توان گفت ترکیبات معطر حاصله از گیاهان گیرنده های عصبی حس بویایی را تحریک می کنند خوشبو کننده ماشین هیچ‌گاه خراب نمی شود اما بوی آن، با گذشت زمان، دچار تغییر می‌شود. دستگاه بویایی به مرکز کنترل هیجان ، حافظه و احساسات جنسی (سیستم لیمبیک) متصل بوده و در کنترل ضربان قلب ، فشار خون، استرس ، تنفس، تعادل هورمون ها، احساسات و خلف و خو دخالت دارد در نهایت این پیغام های دریافت شده  توسط مغز، بر جسم و روح انسان تاثیر گذاشته و باعث کاهش استرتس ، اضطراب و مشکلات روحی و روانی رفع دردهای عضلانی و روماتیسمی ، بر طرف کردن اختلالات گوارشی و بسیاری از بیماری های جسمی و روحی می گردد بهتر است که مواد زاید در فرایندها تولید نشوند تا اینکه به فکر راهی برای از بین بردن آن ها باشیم دقیقا در این مواقع است که به یک خوشبو کننده خودرو نیاز دارید که باز هم مثل قبل رایجه ی نو بودن و تازگی را به خودروی شما بازگرداند.

عطرهایی که از ترکیبات شیمیایی درست شده‌اند و یا عطرهای طبیعی که برای ماندگاری بیشتر بویشان و خوشبو تر شدن به آن‌ها مواد شیمیایی اضافه می‌شود اثری در تقویت حافظه ندارند. پیام های دریافت شده توسط این گیرنده ها (همان خوشبو کننده) به قسمت لیمبیک در مغز می رسد این قسمت از مغز با سایر سیستم های مغز که مربوط به حافظه، تنفس، گردش خون و عدد درون ریز (غدد ترشح کننده هورمون) هشتند در ارتباط می باشد در نتیجه این پیغام ها به مناطق اصلی رسیده و در آنها کدبندی شده و در حافظه مربوط به بو در مغز ذخیره می شود.

کفی ماشین

وجود لبه مناسب در کف پایی خودرو میتواند شتشو و نظافت کف پایی را هم برای شما بسیار ساده و آسان کند.

جدا کردن پاشنه پا از کفی ماشین ، راننده‌ای که هنگام رانندگی  پاشنه پا را از  کفی ماشین جدا می‌کند تا ترمز بگیرد ، جای ترمز را گم کرده و به اشتباه پدال گاز را فشار می‌دهد، دیر اقدام به ترمز گرفتن ، بدلیل آنکه گردش هوا در  کفی ماشین بخوبی انجام نمیشود باعث بوجود آمدن مشکلاتی مانند: پوسیدگی کفی ماشین ، تولید بوی نامطبوع در کف و سطح موکت کفی میشود. در حالی که پاشنه پای راست بایستی چسبیده به کفی ماشین باشد و مانند پایه عمل کرده و پدال گاز و یا ترمز فشار داده شود.

 رانندگانی که برای رفع خطر از دور واکنش نشان نمی‌دهند، زمان را از دست داده و در آخرین لحظه هنگامی که تصادف و برخورد در حال انجام است واکنش نشان می‌دهند که خیلی دیر شده است و دلهره تمام وجود آنها را در بر می‌گیرد و به جای ترمز پدال گاز را فشار می‌دهند.

کف پایی های لاستیکی موجود در بازار بدلیل نداشتن لبه کافی، نمی توانند از نفوذ مایعات بهموکت کف پوش خودرو جلوگیری نمایند و این مورد میتواند مشکل ساز باشد.

 راه حلی که برای این کار وجود دارد استفاده از کف پایی ماشین آذر فرش می باشد که همگی دارای لبه برای نگه داشتن مایعات در خود هستند. 

رابطه بوییدن گلهای خوشبو با اعصاب

افرادی که حس بویایی خود را از دست می دهند، و توان بویای بویاسپری خوشبو کننده را ندارند در معرض خطر ابتلا به مشکلات روانی مانند افسردگی و اضطراب قرار دارند.مطالعات جدید نشان می دهد عطرها از موادی تشکیل شده اند که می توانند آثار خاصی بر جسم و روح ما داشته باشند.

از دیدگاه طب سنتی برای پیشگیری از بیماری‌های پاییزی باید از خوراکی‌هایی با طبع گرم، استفاده از لباس‌های مناسب برای افراد توصیه می‌شود که از هر گونه بیماری در امان باشند.

محمد باقر سینایی متخصص طب سنتی گفت: فصل پاییز فصل سرد و خشک، فصل بهار فصل گرم و‌ تر است، در پاییز صبح‌ها هوا سرد، روز‌ها هوا گرم، شب‌ها هوا سرد است البته تغییر آب و هوا روی بدن انسان تاثیر بسزایی می‌گذارد.

در فصل پاییز بیماری‌هایی نظیر: التهابات پوستی، اسهال، پادرد، درد مفاصل، بیماری‌های آلرژی زایی که با خارش پوست قرمزی پوست، قرمزی چشم، ناراحتی تنفسی شایع‌تر است، البته لازم به ذکر است افرادی که نسبت به فصل پاییز آلرژی دارند در مصرف غذا و طبع غذا‌هایشان نکات لازم را رعایت کنند و همچنین ترکیبات گرم مانند زنجبیل، دارچین از خوراکی‌های کمک‌کنندهٔ سیستم ایمنی بدن است.

در فصل پاییز استنشاق عطرهای ملایم و گل‌های خوشبو توصیه می‌شود زیرا عطرهای ملایم و خوشبو کننده باعث تقویت سیستم اعصاب مرکزی می‌شود.

در فصول پاییز و زمستان روی موی افراد شپشی ایجاد می‌شود این در حالی است که شستن موی سر افراد ۲ الی ۳ بار در هر استحمام نیز توصیه می‌شود.

نکاتی مهم در مورد خوشبو کننده های هوای خودرو

خوشبو کننده چیست و چه کارایی ای دارد؟

کارایی مهمی که اسپری های خوشبو کننده هوا دارند رهایی از حال بدی است که از رایحه نامطلوب بوجود می آید.

خوشبو کننده


بعد از پشت سر گذاشتن یک روز سخت کاری وقتی که داخل ماشین خود می نشینید و خودروی خود را روشن میکنید، چقدر بد است که خودروی شما بوی آزار دهنده ای بدهد؟ دقیقا به همین دلیل می باشد که شما نیاز به یک خوشبو کننده خودرو دارید.

یک خوشبو کننده خوب مشخصات خاص خودرا دارید که از مشخاصت بارز آن میتوان به:
زیاد نبودن رایحه ماندگار بودن رایحه خوشبو کننده و ایجاد نکردن حساسیت اشاره کرد.
باید به این موضوع توجه داشت که هر محصولی خوبی ویا بدی های خاص خود را داراست اما میتوانیم به این موضوع بصوت قاطعانه اشاره کرده که خوشبو کننده هاینچرال فرش از هر نظر از تمامی رقبای خود در زمینه سلامت مشتری بدلیل طبیعی بودن تمامی اجزاء خوشبو کننده خود پیش قدم و مورد اعتماد است.

خوشبو کننده خودرو

مورد دیگری که بسیار در تولید و یا استفاده از خوشبو کننده ها اهمیت دارد بسته بندی آن ها می باشد دارای بهترین کیفیت ساخت بسته بندی و ماندگاری بسیار در استفاده از یک خوشبو کننده اهمیت دارد.
در جمع بندی کلی به این مورد هم باید توجه داشت که:

چرا هر شخصی باید از خوشبو کننده استفاده کند؟

هر خودرویی با توجه به شغل صاحبش و یا مکانی که در آن پارک میشود؛ بوی خاصی از محیط میگیرد.
بعنوان مثال در زمانی که زیر نور خورشید خودروی خود را پارک میکنید با تابش نور خورشید و گرم شدن پلاستیک ها، خودروی شما بوی پلاستیک میگیرد، 
دقیقا در این مواقع است که به یک خوشبو کننده خودرو نیاز دارید که باز هم مثل قبل رایجه ی نو بودن و تازگی را به خودروی شما بازگرداند

حال دیگر با روشن شدن این موضوعات شما میتوانید براحتی و با اطمینان برای خرید یک خوشبو کننده خوب دست به کار شوید

کف پایی ماشین آذر فرش

کف پایی های لاستیکی موجود در بازار بدلیل نداشتن لبه کافی، نمی توانند از نفوذ مایعات به موکت کف پوش خودرو جلوگیری نمایند و این مورد میتواند مشکل ساز باشد.
بدلیل آنکه گردش هوا در کف خودروها بخوبی انجام نمیشود باعث بوجود آمدن مشکلاتی مانند: پوسیدگی کف خودرو ، تولید بوی نامطبوع در کف و سطح موکت کفی میشود.
 راه حلی که برای این کار وجود دارد استفاده از کف پایی ماشین آذر فرش می باشد که همگی دارای لبه برای نگه داشتن مایعات در خود هستند. 
وجود لبه مناسب در کف پایی خودرو میتواند شتشو و نظافت کف پایی را هم برای شما بسیار ساده و آسان کند.

کف پایی ماشین آذر فرش  یکی از بهترین کف پایی های موجود در بازار ایران است و پخش گنجی این محصول را برای شما ارائه میدهد.
از ویژگی های شاخص محصولات این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

- برای هر 
خودرو با مارک همان خودرو و مخصوص همان خودرو.
- در فصل سرما تا دمای 10- درجه سانتی گراد نرمی خود را حفظ می کند.
- تهیه شده از مواد نو و درجه 1.
- دارای بوی خوش.
- دارای شماره ثبت صنعتی 
ID - 7750.
- گارانتی یکساله بیمه ایران در صورت سوراخ شدن بر اثر ساییدگی.