محصولات نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی.

محصولات نچرال فرش ساخت لهستان میباشد. این خوشبو کنندها با بهترین کیفیت ساخت و بسته بندی و بیشترین تنوع رایحه در بین رقبای خود میباشد.

محصولات نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی.

محصولات نچرال فرش ساخت لهستان میباشد. این خوشبو کنندها با بهترین کیفیت ساخت و بسته بندی و بیشترین تنوع رایحه در بین رقبای خود میباشد.

پولیش زبر Koch Chemie پولیش مخصوص بدنه خودرو-فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش

پولیش زبر کخ کیمی-Koch Chemie پولیش مخصوص بدنه خودرو H9.01، یک پولیش بسیار قوی است که به سرعت و به طور موثر خط و خش های عمیق و نواقص و غبار سطح رنگ بدنه و خش های به اندازه سمباده 1200 را از بین می برد. این محصول فاقد سیلیکون است.


به لطف ذرات ساینده بسیار همگن، پولیش H9.01 دارای خاصیت لایه برداری فوق العاده به همراه سطح بالایی از درخشندگی است. این محصول برای هر نوع رنگ بدنه ای مناسب است. در نهایت می توانید با اعمال پولیش نرم و آنتی هولوگرام کخ کیمی-Koch Chemie پولیش مخصوص بدنه خودرو M3.02 پایانی با براقیت و درخشندگی ویژه مشاهده نمایید.

اسپری خوشبوکننده ماشین

یکی از عوامل آزار دهنده در مورد کارواش برای مشتریان بوی نه چندان خوشایند مواد شوینده مصرفی علی الخصوص مواد شوینده ارزان قیمت می باشد. راهکار شرکت Kiehl آلمان خوشبوکننده برای حل این مشکل استفاده ار اسانس Oriental Flower با عطر گلهای بهاری است. اضافه کردن چند قطره از این اسانس به مخزن مواد شوینده مصرفی فضای کارواش را مملو از رایحه آرامش بخش و دلنشین می نماید. همچنین از این اسانس می توان برای معطر نمودن فضای داخلی اسپری خوشبوکننده ماشین ها نیز استفاده نمود.

انواع دستگاه پولیش بدنه خودرو در فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش

دستگاه پولیش Dual Action-دو کاره اوربیتال و چرخشی سایز 15 مخصوص پولیش بدنه ماشین تری دی-3D مدل L35 مجهز به اجزای داخلی ارتقا یافته و دارای موتور قدرتمند، طراحی ارگونومیک و 3 متر سیم برق، 710 وات قدرت موتور و ... است. قابلیت تنظیم سرعت بصورت 6 سرعت مختلف به کاربر اجازه می دهد تا با دقت بالا نقوص را برطرف و اصلاح کند.

دستگاه پولیش Dual Action-دو کاره اوربیتال و چرخشی سایز 15 مخصوص پولیش بدنه ماشین تری دی-3D نقوص رنگ، اثر لکه آب، اکسیداسیون را حذف می کند. این دستگاه پولیش دارای سایز 15 می باشد.

محصولات برند آل کلیر - ALCLEAR د گنجی پخش

آل کلیر - ALCLEAR

مهندسان ALCLEAR با انگیزه بسیار بالا، از سال 1996 تا کنون، در حال توسعه طیف وسیعی از پارچه های میکرو فایبری هستند تا کاربر بتواند سطوح را سریع تر و به طور کامل و به شیوه ای سازگار با محیط زیست، پولیش و تمیز نماید. در سال 2010 این برند تولید خود را گسترش داده تا دامنه وسیعی از سمباده های ساینده و پد پولیش را شامل شود. این کمپانی محصولاتش را برای پاسخگویی به نیازهای دقیق مشتریان خود، تولید می کند: وجود کارخانه ای با تولید انعطاف پذیر موجب گردیده تا  برند ALCLEAR راه حل های منحصرفردی را در دنیا، جدای از تولید سری ارائه دهد. برند ALCLEAR بواسطه طیف وسیع و متنوع محصولاتش، مشتریانی از تمامی بخش ها از جمله: خودرو، قایق، ساخت هواپیما، صنعت، خرده فروشی و ... دارد. محل استقرار این کمپانی در آلمان، تاییدی روشن از رویکرد کیفیتی این برند بوده و این شرکت مفتخر است که اکثریت محصولاتش ساخت کشور آلمان است.

محصولات دیورتکس - Divortex در گنجی پخش

دیورتکس - Divortex

لوگوی DIVORTEX


شرکت دیورتکس Setkim Kimya - Divortex DVX با 100٪ سرمایه داخلی در سال 2005 توسط دو کارآفرین جوان تاسیس شده است تا بتواند محصولات حرفه ای در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو ارائه نماید. کارشناسان این شرکت که طی سال ها تجارب بسیاری بدست آورده اند با در نظر گرفتن حمایت از تحقیق و توسعه و دانش فنی از رشته های مرتبط در دانشگاه ها، به ارائه محصولات نوآورانه می پردازند. کمپانی دیورتکس Divortex DVX با هدف قرار دادن نوآوری، اندازه گیری و رشد پایدار فرآیند تولید را با داشتن استاندارد هایی چون ایزو 9001 و 14001 انجام می دهد. محصولات مراقبت از خودرو دیورتکس Divortex DVX ساخت کشور ترکیه می باشد.