محصولات نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی.

محصولات نچرال فرش ساخت لهستان میباشد. این خوشبو کنندها با بهترین کیفیت ساخت و بسته بندی و بیشترین تنوع رایحه در بین رقبای خود میباشد.

محصولات نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی.

محصولات نچرال فرش ساخت لهستان میباشد. این خوشبو کنندها با بهترین کیفیت ساخت و بسته بندی و بیشترین تنوع رایحه در بین رقبای خود میباشد.

شامپو کارواش نانو بدون نیاز به دست مخصوص خودرو 25 لیتری مفرا-Mafra

شامپو کارواش نانو بدون نیاز به دست مخصوص خودرو 25 لیتری مفرا-Mafra ،فوم قوی مخصوص کارواش مخصوص شست و شوی نانو، بدون استفاده از دست ( شامپو Touchless) می باشد. Mafra Jedy Foam با ایجادکف سنگین جهت پوشاندن تمام سطوح و کاهش اصطکاک بدنه و عدم ایجاد خراش یکی از بهترین شامپو های بدون استفاده از دست در بین رقباست.

شامپو کارواش نانو بدون نیاز به دست مخصوص خودرو 25 لیتری مفرا قابل استفاده توسط پمپ های پاشش بوده و بدون آسیب رساندن به پوست بدنه و یا سطوح خودرو و با توجه به قدرت بالای پاک کنندگی مناسب برای فصول بارانی می باشد

Mafra Jedy Foam فاقدفسفات می باشد

محلول هولوگرام یاب مخصوص سطح بدنه خودرو و استفاده جهت زیرسازی اجرای پوشش سرامیک بدنه ماشین مفرا-Mafra

محلول هولوگرام یاب مخصوص سطح بدنه خودرو و استفاده جهت زیرسازی اجرای پوشش سرامیک بدنه ماشین مفرا-Mafra ،هولوگرام یاب شرلوک محصولی جدید از کمپانی مفرا جهت زیرسازی بدنه خودرو برای اجرای نانو سرامیک بدنه می باشد .

Mafra Sherlock با قابلیت تبخیر بسیار پایین خود حداکثر تمیزی را با از بین بردن تمامی اثر رد روغن ، گریس و انواع چربی به ارمغان می آورد.

محلول هولوگرام یاب مخصوص سطح بدنه خودرو و استفاده جهت زیرسازی اجرای پوشش سرامیک بدنه ماشین مفرا با نفوذ بالای خود هرگونه ایراد لایه های سطح زیرین را نمایان کرده و از بین می برد و بستر کاملا مناسبی را روی بدنه خودرو برای اجرای نانو سرامیک پیش رو قرار می دهد.

کالاهایی از برند محبوب سوناکس

برای خریدارانی هم که علاقه دارند تا پول بیشتری را برای این خودرو سوناکس خرج کنند، استون مارتین آپشن‌های بیشتری را عرضه می‌کند که شامل رنگ‌های مختلف بدنه می‌شود. این نسخه‌ی نهایی و قابل تولید که حالا رونمایی نمایندگی سوناکس شده است دارای قطعات فیبر کربنی زیادی در قسمت‌های مختلف خود است. برای مثال کل کنسول مرکزی سوناکس - Sonax که از جلو تا انتهای کابین ادامه دارد از جنس فیبر کربن است. هرچند این نسخه تنها در اختیار مشتریان بریتانیایی قرار خواهد گرفت و قیمت پایه آن معادل محصولات سوناکس در نظر گرفته شده است که می‌تواند برای جوانان یک گزینه بسیارجذاب باشد.

برای مثال باید به اسپیلیتر جلوی فیبر کربنی،نمایندگی سوناکس رکاب‌های جانبی فیبر کربنی، اسپویلر عقب فیبر کربنی و دیفیوزر عقب فیبر کربنی اشاره کرد. همچنین کاپوت این خودرو نیز از جنس فیبر کربن است و سوناکس - Sonax برروی آن ورودی‌های هوای بزرگی تعبیه شده است. معرفی شده است که تمامی آنان با نقش و نگاره‌های منحصربه فرد بر روی سقف و محصولات سوناکس بدنه فروخته خواهد شد که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در تصویر شاهد باشید.همچنین صندلی‌های اسپرت این سوناکس خودرو دارای پوششی از جنس چرم آلکانترا هستند و دو نوع تریم داخلی قابل انتخاب هستند.

محصولات برند شینوا-Shinwa

شینوا-Shinwa برند ژاپنی تولید کننده بهترین و پرفروش ترین کولباس های جهان با سری مدل کولباکس های Holiday Land cooler می باشد.محصولات برند شینوا را می توانید از فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش خریداری نمایید.رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران: قیمت روزانه طرح جدید ترافیک استفاده شده را برای بازار ایران در نظر گرفته و لذا می توان گفت که سیتروئن C3 کولباکس های Holiday Land cooler برای اولین بار در دنیا با چنین موتور قدرتمندی روانه بازار شده است. هزار تومان است.

امروزه، خودرو ها با داشتن تکنولوژی های به روز و امکانات وسیع شینوا-Shinwa شینوا-Shinwa رفاهی و ظاهری، با اینکه رانندگی را بسیار آسان و لذت بخش کرده اند ولی به همان اندازه نیاز به مراقبت دقیق تر و صرف هزینه بیشتری برای نگهداری دارند.برند ژاپنی صورت روشن شدن خودرو با این روش، قطعا خساراتی به خودرو وارد خواهد شد. پس بهتر است رفتارها و عادت های قدیمی خود را دور بریزیم و کولباکس های Holiday Land cooler با سیستم های به روز خودروهای امروزی هماهنگ شویم. البته این مهم را می بایست

خرید محصولات برند سوناکس در فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش

 جمعی دیگر از برندهای معتبر خودرویی در نمایشگاه خودرو 96 تهران می تواند نمایندگی سوناکس دلیل استقبال خوب مردم از نمایشگاه فوق باشد.محمد شریعتمداری و هیات همراه با حضور در نمایشگاه در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا، کوییک؛ جدیدترین سوناکس - Sonax محصول سایپا را مورد ارزیابی قرار داد.بر اساس اعلام گروه خودروسازی سایپا فروش خودرو کوییک سایپا از ۷ آذر ماه سال جاری به‌صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.نمایندگی سوناکس در سال گذشته بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه خودرو تهران خبر ساز شد و سوناکس حالا با توجه به تغییر زمان برگزاری از بهمن به آذر ماه، پیش بینی می شود

آخرین دستاوردهای این گروه خودروسازی قرار گرفت. در حاشیه این بازدید، سوناکس - Sonax وزیر صنعت ضمن سوار شدن بر خودروی کوییک، از آخرین دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا مطلع شد و در جریان جدیدترین امکانات این خودرو و زمان ورود به بازار آن قرار گرفت.نمایندگی سوناکس تعداد بازدیدکنندگان از سال گذشته بیشتر شده و از این رو شرکت های خودروسازی و نمایندگی های برندهای معتبر نیز سعی کرده اند سوناکس تا با بهترین های خود در نمایشگاه حضور یابند.